2012-03-19

JeeDota2 5v5 Cup #11

O JeeDota Cup napisałem już poprzednio, teraz zaś chciałbym przedstawić poczynania Polskich zespołów w tymże turnieju. I zanim zacznę, to chciałbym nadmienić, iż jestem trochę zawiedziony aktywnością, bo tak, jak na początku uczestniczyło około dziesięć rodzimych zespołów, tak teraz, było ich zaledwie cztery. [...]



Lythownia, czyli panowie z Heroes of the Newerth, znani także jako "ex-gabt" z drobnymi zmianami w składzie, od tamtego czasu:
- Lyth
- bezo
- jarg
- Pirat
- ArdreNN


No Life No Skill rdzenni gracze DotA (chociaż bez szałów) w składzie:
- Nody
- Wojtasz
- kamikadze
- jebzdzidy
- little.chen

Kury czyli odrobinę innowacyjna nazwa drużyny założona przez osoby, z którymi często grywam mixy:
- Naavle
- Gorskikox
- moczopend
- Foltest
- Syllfid
- Qud

Powyższe zespoły niestety nie zawsze zbyt daleko, ale najważniejszym jest próbować, analizować błędy i ich nie powtarzać, tak, jak ostatni z Polskich zespołów, któremu udało się zająć drugą lokatę, oddając tym samym pierwsze, zasłużone, miejsce drużynie Epidemik. Pod kreatywną (a jakże!) nazwą QWERT12345 kryją się:
- Nemerianos
- Aventer
- sasu
- orq
- MaTi, oraz bliżej nieznany mi użytkownik o nicku
- ktostam.

Wiem, że Demola grał swojego czasu w powyższej drużynie, niemniej nie jestem pewien, czy to właśnie on kryję się pod tym tajemniczym nickiem, czy może jest to zupełnie nieznana mi osoba.
Niemniej, tak kapitanowi, jak i reszcie członków składam szczere gratulację i życzę powodzenia w następnych turniejach!


Drabinka turnieju
Lista drużyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz