2012-03-16

Bo zacząć rzecz najcięższa.

  Witam wszystkich, jak i każdego z osobna bardzo serdecznie. Ja jestem Even, a to jest mój (co pewnie udało się Wam wydedukować!) blog. Obecnie nosi on niezbyt dumną nazwę "Szweblog" lecz na dniach ulegnie to z całą pewnością zmianie, gdy zostanę obdarowany odrobiną inwencji twórczej.

Pierwszym i z całą pewnością najważniejszym, ku chwale przyszłości, wpisem będzie krótkie sprawozdanie o tym, czego możecie spodziewać się/co możecie zastać w moich przyszłych wpisach.

 Będzie on przede wszystkim o grze twórców takich perełek jak Portal 2 czy Counterstrike, czyli Dota 2. Po części zahaczę też o równoległe gry tegoż gatunku, czyli ARTS, czy też jak kto woli MOBA.
Różnego rodzaju nowinki związane z grą tak w Polsce jak i na świecie. Ponadto będziecie mogli przeczytać moje osobiste przemyślenia dotyczące graczy/drużyn/bohaterów i pobieżnych spraw. Czyli nie przedłużając - wszystko (i jeszcze więcej) na temat Dota 2.

Drugą sprawą są książki. Owszem, dobry film to świetna, dwugodzinna przygoda, ale książki to przygoda na tygodnie, a pamięć o nich pozostaje nawet przez lata. Moje wpisy w dużej mierze będą zawierały przemyślenia na temat postępowania bohaterów, a także o świecie stworzonym przez Autora. Chciałbym swoimi postami wprowadzić Was w trans, byście zrozumieli mnie - i tym samym bohaterów, przy czym postaram się zachować nutkę tajemniczości, byście mogli sami poznać świat oraz smaczek czytanego przeze mnie tytułu. Nie jestem pewien, jak to wyjdzie, ale w planach wypada dobrze =)
Cała reszta wpisów będzie dotyczyła trochę mniej ważnych rzeczy, jak recenzje gier, czy wrażliwe, życiowe zagadnienie.

Myślę, że spora rzesza czytelników powinna znaleźć coś dla siebie i mam gorące nadzieje, że tak właśnie się stanie. Wreszcie znalazłem miejsce, w którym mogę się wygadać na temat przemyśleń, którymi nie miałem z kim się dotychczas podzielić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz